24 september 2008

Jag är kär!

Har skaffat mig en ny sängkompis som är underbar!
Nu kan jag ju faktiskt använda täcket att sova under, istället för att stoppa det under magen! :D Risken finns att kompisen får stanna kvar i sängen också efter graviditeten - om inte barnen har hunnit norpa den då. De har redan konstaterat att de vill ha varsin egen. Sonen gosar först med mig, sedan med magen och sist med mammas nya kuddkompis, när han kommer för att hälsa på i sängen.
Ska tillägga det, att amningskudde har vi redan sedan förut, så det här är MIN, bara MIN!

4 kommentarer:

Béatrice Karjalainen sa...

Mmm ser mysig ut.

Anonym sa...

Haha, läser du igenom HELA min blogg? ;-)

Ann sa...

Yes, har man hittat jackpot, så! Man skrattar ju så man hoppar heeela tiden! :) Precis vad man behöver som sjukskriven!

Sanna F sa...

Vilken SMART! Själv använde jag kuddar...