01 maj 2007

Utmanad och utmanad

Jaja, jag ska! :)

Tar Annelis först:
"Googla på "ditt namn behöver""

Jag fick dessa träffar:

Carl behöver en hjältinna till en film han arbetar med och Ann behöver ett jobb. Nää, jag HAR ju redan ett nytt jobb!
Ann behöver hjälp 7 Februari 2007. Tjaa, inte var det någon speciell dag...?
Ann behöver ett samhälle där hon, och alla andra som hon kan få gå i en skola med de som är lika henne. Låter ju trevligt, saknar att plugga ibland!
Nej Ann behöver inte sova så mycket. Hehehee... Som småbarnsmamma lär man sig att ALL sömn är värdefull! Sonen larvar fortfarande över in till oss varje natt. Vi har satt in en gästsäng i vårt rum nyligen för sånna nattgäster... Och det funkar ibland.
Med en Ann behöver man inte leta efter fjärrkontrollen, det är bara att ta mobilen och ringa till den! En koreansk kombinerad fjällkontroll och telefon; Ann sweetie resp. Ann cutie. :D

Det var det!
Och så Linns och Sofias utmaning:
REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag blir trött av att äta mycket socker, snarare än pigg.
2. Fästingar tycker absolut inte om mig. Jag har aldrig haft en endaste en, trots att jag har varit scout, och nu är vi ute i Norrtäljes kustband om somrarna. Mygg och getingar, däremot... :/
3. Jag hade rejäla ledproblem i ca 6 år, som nu har gått över nästan helt. Ingen vet varför (fast jag var ju nygravid när det startade), och ingen vet vad det var, eller varför det blev bättre i höstas. Har gjort de flesta undersökningar som finns...
4. Jag är ärftligt vänsterhänt: både min mamma och min bror är det. Fast sånt inte finns. Däremot är inget av mina barn det, tyvärr, så Mårten får lära dem att skriva. :)
5. Jag har aldrig varit vare sig på Kanarieöarna eller Mallorca. En bedrift som svensk idag? Inte heller i Thailand, ska tilläggas.
6. Jag dricker inte kaffe, eftersom jag får ont i magen av det. Däremot gärna varm choklad, eller te, som det blivit alldeles för mycket av på nya jobbet. (Ingen fikaautomat.)

Så; inte så särskilt konstig. Fatta att det tagit veckor innan jag tyckte mig kunna svara alls! ;)

Inga kommentarer: